Aplikacja STEPN, działająca w obszarze web3 i move-to-earn, właśnie uruchomiła kampanię airdropu ‘trailblazer’ o wartości 100 milionów punktów FSL Points przed ogłoszeniem partnerstwa.
Projekt niezbywalnych tokenów (NFT) oparty na Solanie podzieli ten airdrop wart łącznie 30 milionów dolarów na dwie fazy, ponieważ punkty FSL można wymienić na native tokeny GMT STEPN.
W pierwszej fazie airdropu punkty FSL zostały przekazane Posiadaczom Odznak STEPN, a w drugiej fazy posiadacze sneakersów Genesis otrzymali punkty FSL odzwierciedlające czas ich posiadania, co jest uznaniem ich lojalności i zaangażowania w aplikację.
Kolejni posiadacze punktów FSL mają dwie opcje ich wykorzystania: mogą wymienić punkty na tokeny GMT na platformie STEPN lub zatrzymać je, aby kupić bilety na Raffle Mints w przyszłych wydarzeniach i nadchodzących partnerstwach.
Aplikacja STEPN wypuściła łącznie 235 milionów tokenów GMT podczas trzech wydarzeń airdropowych od 2022 roku.
Oprócz airdropu, ogłoszono również planowane partnerstwo aplikacji STEPN z „jedną z najbardziej znanych marek sportowych na świecie”, co oznacza emocjonujący rozwój dla aplikacji i dalsze umocnienie jej pozycji w sektorze move-and-earn.CEO STEPN, Shiti Manghani, podkreślił, że nadchodzące miesiące będą kluczowe dla aplikacji i z przyjemnością będą dzielić się tym z najbardziej oddanymi zwolennikami.