Planowanie przez Animoca Brands Japan platformy startowej dla NFT na lato 2024.

Animoca Brands planuje uruchomić nową platformę tokenów niezamiennej wartości (NFT), której celem będzie łączenie projektów web3 z Japonii z rynkiem globalnym.

Nowy projekt ma być oficjalnie wprowadzony tego lata i ma na celu wsparcie twórców oraz projektów w sprzedaży ich NFT-ów. Firma planuje ujawnić nazwę platformy na początku maja 2024 roku.

Platforma obecnie zaprasza wszystkich chętnych do składania zgłoszeń dotyczących ich projektów web3. Wybrane do programu projekty otrzymają wsparcie w zakresie strategii sprzedaży i marketingu.

Firma Animoca Brands Japan, założona w 2021 roku, ma na celu służenie jako brama do web3, łącząc Japonię z międzynarodową społecznością poprzez swoją rozległą sieć partnerów i spółek z portfolio.

Wraz z ponad 400 spółkami z portfolio i partnerami, Animoca Brands może dotrzeć do ponad 700 milionów użytkowników na całym świecie.

Animoca Brands Japan wspiera międzynarodowy rozwój japońskich twórców treści i własności intelektualnych w przestrzeni web3. Firma niedawno zaczęła także oferować wsparcie zagranicznym projektom działającym w Japonii.

Współpraca z Animoca Brands i HashKey Exchange w styczniu zaowocowała strategicznym partnerstwem mającym na celu promowanie wspólnych inicjatyw i postępów w dziedzinie aktywów wirtualnych, a także edukację na temat Web3 i potencjalne wprowadzenie określonych aktywów wirtualnych do notowań na HashKey Exchange.

Partnerstwo ma na celu przyspieszenie wzrostu i innowacji w sektorze rozrywki cyfrowej. Animoca Brands założy konto na HashKey Exchange, co podkreśla ich wspólne zaangażowanie w legalną wymianę aktywów wirtualnych.